Octubre 2026.
Aquests darrers dies, l’episodi excepcional de temporal de pluja intensa ha afectat el Baix Empordà i amb molta força el nostre entorn i ha provocat el desbordament del riu Ridaura.
Davant d’aquesta situació, tot l’equip del Club Nàutic Port d’Aro ha treballat amb compromís, coordinació i rapidesa per minimitzar els efectes del temporal i garantir, tant com ha estat possible, la seguretat de les instal·lacions i de les embarcacions.
💙 Volem agrair especialment la tasca de tot l’equip del port, que durant aquestes hores ha estat al peu del canó, així com la col·laboració i comprensió de tots els socis i usuaris.
Són moments com aquests els que ens recorden que un port és molt més que unes instal·lacions: és una comunitat que treballa unida.
Gràcies a tots per fer-ho possible. ⚓️
#ClubNàuticPortdAro #PortdAro #MésQueUnPort #UnaComunitat #Ridaura #Temporal #CostaBrava #Marina