Gairebé la meitat dels socis han participat en l’enquesta de qualitat que el club va posar en marxa per conèixer el grau de satisfacció d’aquests amb els diferents serveis i instal·lacions que s’ofereixen al Port. Els resultats obtinguts a través de les qüestions tractades, mostren una consideració general positiva, amb una puntuació mitjana de 7,9 punts sobre 10.
Entre els serveis més ben valorats, destaquen l’atenció rebuda a les oficines, puntuada com a excel·lent per part d’un 83% dels participants, el servei de marineria, qualificat també d’excel·lent en un 61% dels casos, i la comunicació rebuda per part del club, amb un 51% de valoracions molt positives.
Un dels assumptes tractats en l’enquesta també ha estat la regulació de l’accés de persones no sòcies a les instal·lacions. En aquest sentit, d’entre les mesures proposades, un 68% de les persones que han respost han apostat per implementar les invitacions com una manera de gestionar i regular, així, l’entrada al club. Davant aquesta petició per part dels socis, s’ha decidit posar en marxa un protocol d’invitacions a través del qual cada soci tindrà a la seva disponibilitat 10 entrades gratuïtes per convidar familiars i/o amics quan aquest no hi sigui present. Un cop s’hagin usat les deu entrades, se’n podran obtenir més amb un preu de 5€ per cada invitació.
La Junta directiva ha volgut destacar que les respostes rebudes en l’enquesta són molt positives però que “no ens podem conformar, hem d’aspirar sempre a l’excel·lència en totes les nostres actuacions i serveis”. “Prenem nota de totes les respostes i suggeriments rebuts per a una millora constant”, ha firmat Vicenç Arqués, president del CN Port d’Aro, qui ha volgut agrair la participació de tots els socis que, amb la seva col·laboració, “ens ajuden a millorar”.