El passat dimecres, el Port d’Aro va acollir la Segona Edició del Sopar Contigo, organitzat per la Fundació Contigo en benefici de la lluita contra el càncer de la dona i els seus projectes d’investigació. L’esdeveniment va reunir més de 250 assistents en una vetllada festiva i emotiva que va aconseguir recaptar 90.090 €.
La totalitat dels fons obtinguts es destinaran al projecte PHENIX de la Fundació Contigo, centrat en ampliar el coneixement sobre el càncer de mama Her2+ metastàtic, amb l’objectiu de millorar el diagnòstic i el tractament d’una malaltia que afecta una de cada vuit dones al llarg de la seva vida.
Des del Club Nàutic Port d’Aro volem agrair a la Fundació Contigo la confiança dipositada en les nostres instal·lacions. Ens omple d’orgull haver pogut aportar el nostre granet de sorra en aquest projecte tan inspirador i necessari.