El tram sud del Passeig Marítim de Platja d’Aro podria ser una realitat l’estiu vinent

En una reunió mantinguda a finals de setembre amb l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, el Consell Local del Poble i diferents associacions, el consistori va confirmar que el juny del 2023 podria estar construït el tram del passeig marítim que va des de la desembocadura del riu Ridaura fins el Club Nàutic Port d’Aro, amb el pont per sobre el riu inclòs. Les al·legacions presentades pel Club en relació a aquest tram ja estan desencallades i el projecte està pendent d’alguns tràmits per posar-sen en marxa, principalment vinculats amb l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).

D’altra banda, l’alcalde de Castell-Platja d’Aro, Maurici Jiménez, també va exposar que el projecte del nou passeig de Platja d’Aro s’obrirà a rebre les inquietuds de tota la població a petició de l’Associació Passeig Marítim Platja d’Aro, de la qual forma part el Club.

Jiménez, acompanyat dels regidors de Turisme i Promoció Econòmica, Jenny Xufré i Joan Barceló, respectivament, va concretar que a finals del 2022 i principis del 2023, es recolliran totes les inquietuds i propostes pel projecte del nou passeig marítim. La consulta popular anirà dirigida a residents i no residents de Platja d’Aro, associacions, comerços, hotels, … Un cop recollides totes les propostes, es tindran en compte pel nou projecte que no es realitzarà des del consistori sinó que s’encarregarà a arquitectes experts en paisatge i urbanisme. Serà aleshores quan s’obrirà un concurs públic, previst per principis del 2023, i es farà la consegüent adjudicació en el que quedi per acabar l’any. La previsió és que les obres del nou passeig marítim de Platja d’Aro comencin el 2024.

Des del Club Nàutic Port d’Aro valorem molt positivament aquestes dues fites aconseguides perquè fa molt temps que lluitem, juntament amb l’Associació Passeig Marítim, per integrar el passeig marítim amb el municipi i amb el Port d’Aro.

Serveis del Club

Parquing
Piscina
Gimnàs
Sauna
Sala de treball
Espai de jocs: billar, futbolín, dards,
Espai de fisio / massatges

Espais únics per als teus esdeveniments

Al Club Nàutic Port d’Aro posem a la teva disposició espais pensats per acollir reunions, presentacions, celebracions i esdeveniments socials o corporatius, en un entorn privilegiat davant del mar.

Un marc diferent, professional i amb personalitat, ideal per convertir qualsevol trobada en una experiència especial.

Sala de reunions
Un espai còmode i funcional per a reunions d’empresa, presentacions, formacions, trobades professionals o petites convencions. Un entorn tranquil que facilita la concentració i la comunicació.

Terrassa
Un espai obert amb el mar com a protagonista, perfecte per a còctels, presentacions, aperitius, celebracions i esdeveniments corporatius. Ideal per combinar negoci i experiència en un ambient mediterrani.

Jardí i zona de piscina
Un entorn exterior exclusiu per organitzar celebracions, actes socials, còctels o esdeveniments d’empresa. Un espai que aporta amplitud, relax i el caràcter de la Costa Brava.

Sala polivalent
Versatilitat per adaptar-se a diferents formats: presentacions, actes corporatius, celebracions, exposicions, workshops o activitats privades. Un espai que es pot configurar segons les necessitats de cada esdeveniment.

Un espai, moltes possibilitats
Des d’una reunió de treball fins a una celebració especial, al Club Nàutic Port d’Aro trobaràs l’espai adequat per a cada ocasió, amb la possibilitat de combinar diferents zones i crear un esdeveniment a mida.

Presenta, celebra, connecta i gaudeix d’un entorn únic davant del Mediterrani.

Vols organitzar el teu proper esdeveniment?
Posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem a trobar l’espai i la configuració que millor s’adapten al teu esdeveniment.

Contactar

VARKA:

Cuina mediterrània
amb vistes al port.

Un espai on el temps s’atura i els sabors tradicionals prenen un aire contemporani. A Varka, la cuina mediterrània s’expressa amb honestedat i elegància: arrossos, tapes i peix fresc, en un ambient relaxat i lluminós. Ideal per llargues sobretaules tot gaudint de les vistes al port.

BŌTO:

Sushi d’autor en una terrassa sobre el mar.

Situat al nivell superior del port, Bōto ofereix una proposta japonesa refinada, amb sushi de màxima qualitat i plats d’autor. Tot, en una terrassa minimalista amb vistes espectaculars. Una experiència gastronòmica sofisticada i singular, on Orient i Mediterrani es troben.

FORABORDA:

Beure, menjar i embarcar!

La proposta més informal del Club Nàutic Port d’Aro: esmorzars, dinars senzills i cafès amb vistes al mar. Perfecte per qui busca un mos ràpid o una parada curta abans de seguir navegant.
Amb servei de take away directe des de la finestreta i amarradors just davant, Foraborda permet recollir la de forma còmoda, àgil i pràctica.

ISO 14001
ISO 9001