La segona edició de la regata Interclubs Costa Brava, organitzada pel Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols, el Club Nàutic Port d’Aro, el Club Nàutic Costa Brava – Vela Palamós, el Club Nàutic Estartit i la Federació Catalana de Vela, se celebrarà els pròxims dies 16, 17, 30 i 31 de març i 13 i 14 d’abril. Les proves estaran obertes a iots de la classe Creuer i puntuable pel Circuit Català de Creuers de la Federació Catalana de Vela per la Classe ORC. Està previst un màxim de 6 proves, podent-ne celebrar 2 per dia a totes les fases.

La regata s’ha dividit en 3 fases:

Data Seu Oficina de Regata
16 i 17 de març C.N. Sant Feliu de Guíxols C.N. Sant Feliu de Guíxols
30 i 31 de març C.N. Port d’Aro C.N. Port d’Aro
13 i 14 d’abril C.N. Costa Brava – Vela Palamós CN Costa Brava – Vela Palamós

Consulta l’anunci de la regata – AR Interclubs CB 2019

Consulta el programa dels dies 30 i 31 de març al Club Nàutic Port d’Aro: Programa NAUTIC PORT D’ARO – Regata Interclubs Costa Brava 2019

Per a més informació i inscripcions: http://www.regatainterclubscostabrava.cat/ca/default/races/race