El Nàutic Port d’Aro s’ha endut el guardó Vela Platí 2018 durant la gala de la 52a edició de la Festa de la Vela Catalana celebrada al Museu Marítim de Barcelona, divendres passat. El Club ha estat distingit dins la nova categoria de “Guardons de Vela Social” dedicat exclusivament a reconèixer la tasca que Clubs, Administracions, Ajuntaments, Fundacions i Entitats desenvolupen conjuntament amb la Federació amb l’objectiu de contribuir a construir un món més confortable, accessible, igualitari i equilibrat en l’àmbit econòmic, ambiental i dels Drets Humans.

La Festa de la Vela Catalana reconeix anualment l’esforç, el sacrifici i l’esperit competitiu dels navegants catalans, dels Clubs i de les Escoles de Vela que fan possible tots els seus èxits. A la gala hi han assistit al voltant d’unes 400 persones que, juntament amb les votacions dels directors esportius, jutges i tècnis de la vela catalana, han votat i escollit a Jordi Xammar del CN Cambrils i a Bàrbara Cornudella del CN El Balís com a Millors Navegants del 2018.