Oci i gastronomia

El club, disposa de dos espais d’oci i gastronomia, l’espai carpes i el bar-cafeteria-restaurant. Trobareu més informació just aquí a sota

Socis

Durant la temporada d’estiu, si ets soci tens aparcament gratuït accedint amb la teva targeta de soci, entrant per la zona habilitada del Club, al costat de la platja.

Altres usuaris

Si no ets soci pots entrar per la Pineda, agafant un tiquet i segellant-lo després de dinar al restaurant, tindràs aparcament gratuït.

Entrada per la platja

Espai Carpes

Benvinguts a CANALLA!

CANALLA Port d’Aro obre les seves portes desde Sant Joan fins principis de setembre a l’espai Carpes del Club Nàutic Port d’Aro, un lloc privilegiat on disfrutar dels millors dies i nits de la Costa Brava.
Oferim servei de 12.00 del mati fins les 00:00 de dilluns a dijous i allarguem fins entrada la matinada les nits del cap de setmana.
Disposem de restaurant on degustar les nostres tapes,  amanides i plats de temporada a la vegada que disfrutar d’un aperitiu abans de dinar, un mojito a la tarda o un bon gin-tònic al capvespre.
Durant el cap de setmana programem festes de divendres a diumenge:
La nit dels divendres CANALLA es converteix en espai de copes i musica, programant festes on la bona musica i diversió són la marca de la casa pel públic més jove.
La nit dels dissabtes CANALLA es transforma en SALADO, la festa referent per la cool people de la Costa Brava.
La tarda dels diumenges tenen lloc els famosos #DOMINGOSCANALLA, punt de trobada de les tardes en les sessions més referents de Platja d’Aro.
Qualsevol moment és bo per disfrutar de l’emplaçament més espectacular!
us hi esperem!

El Restaurant

Benvinguts al Restaurant,

Veniu a gaudir d’un restaurant amb vistes al port, la muntanya i el mar…disposem de menú diari i carta, a la vostre disposició.
Especialitat en dieta mediterrània, Arrosos, fideuas, peix i carns a la brasa.
Servei de Bar-Cafeteria, de 9:30h fins les 20:00h
Servei de Cuina, de 9:30 a 16:30h. Als vespres, és necessari reservar prèviament.
Si teniu alguna intolerància, comenteu-ho amb el cambrer, i us informarà del plats i adaptacions que us podem oferir.
us hi esperem!