Aquest matí, el Club Nàutic Port d’Aro ha signat un conveni amb Rítmica Aliança Platja d’Aro amb l’objectiu de col·laborar en l’impuls d’activitats esportives al municipi.

Ambdues entitats han mostrat la seva voluntat de desenvolupar activitats conjuntes, a més de dinamitzar les instal·lacions del Club. L’equip de gimnàstica portarà a terme els seus entrenaments a l’espai del Port d’Aro i, a més a més, també s’oferiran sessions  especialment dirigides als socis ampliant així l’oferta esportiva del Club.

D’aquesta manera, a partir d’ara, s’oferiran sessions de stretching (relaxació i estiraments suaus) cada dilluns, dimecres i divendres de 10.30 a 11.30 h al Club. A més, els socis tindran accés gratuït a aquestes classes cada divendres entre els mesos de maig i agost.

Rafel Arau, vicepresident del Club, ha reiterat la voluntat del Club Nàutic Port d’Aro de col·laborar amb entitats del territori que impulsin una activitat de qualitat al municipi i, molt especialment, en l’àmbit de l’esport. “Aquest conveni esdevé una bona oportunitat per oferir noves activitats als socis a més de fer territori i donar suport a les entitats del poble”, assegurava Arau durant la signatura.