El Club de bàsquet, Spar Girona, ha presentat, avui, les seves equipacions per a la temporada 2020-2021 al Port d’Aro, a més de donar a conèixer els seus patrocinadors.

A l’acte, que s’ha portat a terme al Club Nàutic i que ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, s’han donat a conèixer les samarretes que les jugadores lluiran a partir del 19 de setembre en l’estrena de la lliga.

Helena OmaIho López han estat les jugadores que han vestit, per primera vegada, en públic, per primera vegada, les equipacions amb les quals defensaran l’Spar Girona arreu de la Península i Europa. Rafael Arau, vicepresident del Club, ha donat la benvinguda a l’equip en un esdeveniment en el qual també hi han estat presents Maurici Jiménez, alcalde de Castell-Platja d’Aro, el president de l’Uni Girona, Cayetano Pérez, i els patrocinadors de l’equip, Pau Jordà, director de l’Espai Gironès, Sònia Casademont, directora de màrqueting d’Infoself, Sara Linares, directora de Wiffiboo i Quim Ahumada, director de TC Equipacions.

Tant Maurici Jiménez, alcalde de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’agaró, com Rafael Arau, vicepresident del Club Nàutic, han reiterat el seu agraïment a l’equip per haver escollit el municipi per fer-hi la presentació i han reivindicat la importància de donar suport a l’esport femení i de Girona.

Des del Club Nàutic Port d’Aro us desitgem molta sort i molts èxits en aquesta temporada!