Ja pots consultar la revista del Club Nàutic Port d’Aro d’aquest 2020 molt centrada en la reforma del port i l’evolució de les obres, des que van començar el desembre del 2019 fins ara.
La revista inclou les principals especificitats que tindrà el nou Port d’Aro que ha de ser una realitat el 2021, entre les quals destaca la modernització de totes les instal·lacions per tenir un port punter, connectat i pensat per a l’usuari del segle XXI, i el respecte pel medi ambient amb una nova bocana que s’integra en el paisatge.
A més, el repte principal d’aquest projecte és que es du a terme en un port viu que segueix mantenint l’activitat nàutica.
La revista també inclou altres activitats d’interès del club i informació d’interès de Castell-Platja d’Aro.
Consulta la revista online aquí
També en pots recollir un exemplar a les oficines del club