Escola de Vela

L’Escola de Vela podria definir-se com un dels pilars del Club Nàutic Port d’Aro.
Un futur regatista s’informa, s’apunta, li agrada, té talent i acaba convertint-se en membre de l’equip de Vela del Club. La tasca dels entrenadors de la nostra escola és molt important; cal, sobretot,destacar el seu entusiasme i motivació que són essencials per la formació del regatista.

Embarcacions

RAQUERO

Embarcació col·lectiva enfocada a la iniciació de la vela, sempre amb un monitor a bord
A partir de 8 anys

OPTIMIST

Embarcació individual enfocada a nens i nenes, que volen perfeccionar les seves habilitats nàutiques.
Entre 8 i 14 anys.

420

Embarcació doble, idònia per persones que tenen coneixements previs i que vulguin perfeccionar-los.
A partir de 15 anys.

Tarifes cursos de vela

Tarifes Vigents

Aquesta activitat es realitza durant els mesos d’estiu de Juliol i Agost, de dilluns a divendres.

Les tarifes s’actualitzaran pròximament.

Vela Lleugera

En aquest apartat podreu trobar tot el que fa referència a l’equip de regates, calendari de competicions, les competicions que organitza el Club i també a les que  participa el Club Nàutic Port d’Aro i els resultats.

Vela Creuers

En aquest apartat podreu trobar tot el que fa referència als equip de creuers, calendari de competicions, les competicions que organitza el club i també a les que  participa el Club Nàutic Port d’Aro i els resultats.

Flota Creuers

– Lone
– L’Oreig III
– Fanytas
– Garnatxa
– Rebufff

Competició Regates

Competicions

Per estar al dia del calendari de competicions, resultats de les regates, classificacions i ultimes notícies relacionades, feu clic en el següent enllaç.