El passat cap de setmana de l’11 i el 12 d’agost el Club Nàutic Port d’Aro va celebrar la regata Summer Race Port d’Aro en la que van participar-hi un total de 58 regatistes provinents de vuit clubs (Roses, Fluvià-Empuriabrava, Estartit, L’Escala, Palamós, Sant Feliu de Guíxols, Blanes, Masnou, Balís, Salou i Port d’Aro).

Els regatistes van competir en diferents categories i modalitats d’Optimist, Europe, RaceBoard i Creuer davant la badia de Platja d’Aro en excel·lents condicions de vent i una organització tècnica a mar, de la mà de Paul Maes, afinada i molt atenta als esportistes i a les condicions.

En la modalitat d’Optimist es van disputar sis proves amb les que Izan Codinachs, del CN Sant Feliu, Mariona Ventura, del CN Masnou, i Mar Rutllan del CN Sant Feliu van ocupar les tres primeres posicions. Pel que fa als regatistes locals, el primer va ser Gonzalo Constans amb uns parcials molt bons, quedant 5è a la general. I dins el Top 10, també del Port d’Aro, s’hi van sumar Ricard Garriga (8) i Jan Poveda (10). A més, Alejandro Constans (12), Noa Schärf (17) van completar la participació dels més experimentats. Pel que fa als jovenets Sofia Constans (26), David Laguarda, Mireia Garriga, David Guitard i Enrique Laguarda van poder gaudir de la regata i aprendre molt amb la seva participació.

En la classe Open (Europes i Lasers), va haver-hi 12 participants i sis proves realitzades. Miquel Sarquella del CV Fluvià-Empuriabrava va ser el primer de la Open i de la classe Europe. Èlia Figueras (GEN Roses), patrona del primer Laser i classificada en 4a posició de la Open.

La supervelocitat i estètica va creuar les aigües i el recorregut de regates de la mà dels RaceBoard (windsurf). El primer classificat d’entre els 13 participants va ser Marc Tusquets, del CN Port d’Aro, seguit de Martí Serrà (Balís) i de Jordi Bosch, del CN Port d’Aro.

L’organització està molt contenta de la participació i l’èxit de la regata però seguirà treballant perquè l’any que ve creixi el nombre de participants.