El Club Nàutic Port d’Aro celebrarà la NIt del Soci el proper dissabte 12 d’agost amb un sopar molt especial tot fent una sardinada. Serà una bona ocasió per reunir tots els socis i xerrar una estona gaudint del fantàstic entorn del Club Nàutic i celebrar que el suport del soci és molt important.

El programa de la nit serà el següent:

21.00 Recepció – copa de cava de benvinguda
Obsequi i recollida de la litografia “Sotavent” d’Enric Aguilar per a tots els assistents.
Signatura de la litografia per part del pintor.

21.30 Gran desfilada de moda a càrrec dels dissenyadors:
ARMUSELI: És una proposta innovadora que apropa l’art a la moda. Ofereix un disseny que avala l’originalitat i l’exclusivitat en cada una de les seves peces (per a dona)
DNA i la seva gamma De Rossi és una marca d’artesania italiana i espanyola de qualitat. Presenten
exclusivitat, individualitat, qualitat i estil (per a home)
Amb la col·laboració de l’agència de models Piubella.

22.00 Sopar desfilada
Cantada d’havaneres amb el grup “Ultramar”.
Gran Fi de Festa a l’espai carpes “Salado”. Música disco tota la nit amb XtraFM

*Durant tota la nit, la botiga estarà oberta al hall del Restaurant – Market Armuseli amb la roba de la
desfilada.

Per Informació i reserves: 972 818 929 o info@clubnauticportdaro.cat