Thierry d’Argoubert del Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols, amb l’embarcació Valentina, s’ha proclamat vencedor de la 13a edició del Trofeu Solitari i A Dos que s’ha celebrat aquest cap de setmana al Club Nàutic Port d’Aro.

Al darrere del campió d’Argoubert, en segona i tercera posició han quedat l’Expogrupo S.A. del Club Nàutic Arenys, amb l’embarcació Varano del Desierto, i José Viscaino del Club Nàutic Barcelona, amb Ketio.

La regata també ha tingut participants del Club Nàutic Port d’Aro. Miquel Pons, amb el seu creuer Garnatxa III, ha quedat en quarta posició amb només un punt de diferència respecte el tercer classificat. Ernest Martínez, també del Club Nàutic Port d’Aro, ha aconseguit el cinquè lloc per davant d’Alfredo Sánchez amb Blue Star, Miquel Banús amb Fanytas (del CNPd’Aro), i Miquel Vila amb Imbore.

El Trofeu Solitari i A Dos és una regata oberta i limitada als iots tripulats en solitari o amb dos tripulants i amb certificat de mesurament 2017 dels sistemes ORC. Ha estat puntuable per la Copa Catalana Zona Nord.

El Club Nàutic Port d’Aro felicita els guanyadors i a tots els participants!