El Club Nàutic Port d’Aro i el Club Tennis d’Aro han signat aquesta setmana un conveni amb el Pitch & Putt Platja d’Aro per compartir serveis. L’objectiu d’aquest pacte entre entitats esportives és aconseguir que els socis d’aquests clubs tinguin més serveis al seu abast. Així doncs, per exemple, un soci del Port d’Aro podrà anar a jugar a tennis o a golf de manera gratuïta com si fos soci d’un d’aquests clubs i al revés, en horaris estipulats segons el conveni. La iniciativa d’aquesta fusió va néixer de la Junta Directiva del Club Nàutic Port d’Aro amb l’objectiu d’aconseguir que totes les entitats esportives de Castell-Platja d’Aro que vulguin puguin unir-se al conveni i així promoure i promocionar l’esport al municipi.

A l’acte hi varen assistir l’alcalde de la població Joan Giraut; Joan Palomer Vilallonga, president del Club Pitch & Putt Platja d’Aro, el president del Tennis d’Aro, Xavier Ato Herrera, i Vicenç Arqués, president del Club Nàutic Port d’Aro.