Divendres 18 de novembre de 2016, Platja d’Aro

LES ENTITATS ESPORTIVES CLUB NÀUTIC PORT D’ARO I CLUB TENNIS D’ARO VOLEN FER MÉS GRAN PLATJA D’ARO

Amb l’objectiu d’enfortir les relacions entre entitats de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, el Club Nàutic Port d’Aro i el Club Tennis d’Aro han signat aquest divendres un acord marc de col·laboració que els permetrà oferir nous serveis als seus respectius socis.

La signatura del conveni s’ha fet aquest divendres al migdia al Port d’Aro entre el President del Club Nàutic, Vicenç Arqués, i el President del Tennis d’Aro, Xavier Ato, i donarà nous serveis a uns 1.100 socis, entre els dos clubs.

Amb aquest acord aquests dos centres de Castell-Platja d’Aro inicien nous projectes de col·laboració a fi de compartir recursos i serveis, donar una oferta més gran als seus socis i alhora aconseguir que les entitats esportives de Platja d’Aro s’uneixin per fomentar l’esport al municipi.

L’objectiu del conveni marc és obrir les portes als socis dels clubs esportius per oferir-los més serveis i alhora intensificar les relacions ja existents entre les entitats locals.

L’acord marc és avui signat només entre el Port d’Aro i el Tennis d’Aro però neix amb l’objectiu que altres entitats esportives s’hi afegeixin. Per aconseguir obrir-se a la ciutadania els dos centres volen treballar de la mà de l’Ajuntament de Castell Platja d’Aro per poder millorar els accessos a aquests centres esportius, tenir cabuda en els punts d’informació locals i poder formar part de les reunions entre associacions municipals.

CONDICIONS DEL CONVENI

A continuació us deixem el contracte del conveni signat perquè pugueu llegir les condicions estipulades en l’acord entre el Club Nàutic Port d’Aro i el Club Tennis d’Aro: conveni-cn-port-daro-tennis-daro

Vicenç Arqués signant conveni