L’estiu és moment de pasar-ho bé i d’aprofitar les estones lliures i les vacances per fer activitats amb la família i els amics i al Club Nàutic Port d’Aro t’ho posem molt fàcil!

Del dilluns 7 fins al divendres 11 d’agost arriba la setmana dedicada als més petits del club. Hem preparat diverses activitats cada tarda a partir de les 18:00 perquè els vostres fills, néts, nebots o amics puguin gaudir d’unes tardes ben divertides fent tallers i activitats infantils i gaudint dels espectacles dels pallassos i la festa de l’escuma. Totes són gratuïtes!

Cada activitat és gratuïta per als fills dels socis i al final de la tarda us convidarem a berenar xocolata amb melindros!

Animeu-vos i porteu els més petits a passar grans tardes al nostre Club!

AGENDA:

Dilluns 7 d’agost 18.00h: Show d’animadors amb Frozen

Dimarts 8 d’agost 18.00h: Taller de pintura amb sorra de colors i fisher tips

Dimecres 9 d’agost 18.00h: Show de pallassos ‘Salchichón y Pildorita’

Dijous 10 d’agost 18.00h: Joc inflable Combo amb pinta-cares

Divendres 11 d’agost 18.00h: Festa de l’escuma de colors amb animació

La setmana del club acabarà dissabte 12 d’agost amb el tradicional sopar de la Nit del Soci que aquest any el farem en format sardinada. Apunteu-vos la data, tenim ganes de celebrar un any més una nit que és de tots!