Punt nàutic

Aquest estiu, el port tindrà un punt de activitats nàutiques ubicat a la Terrassa del Balcó del Mar (sobre la Sala Polivalent), on estaran representades moltes de les activitats i serveis nàutics del port, lloguer d’embarcacions, escola submarinisme, caiacs, motos aquàtiques, etc.

En tots aquest serveis els socis del Club tindran un tracte especial i importants descomptes.

Per més informació truqueu al +34 972 818 929

Associació d’empreses Nàutiques del Port d’Aro

Les diferents empreses externes d’esports nàutics que treballen al Port d’Aro s’han unit sota el nom Associació d’Empreses del Sector Nàutic al Port d’Aro de Platja d’Aro, conegut com Punt Nàutic Port d’Aro.

Aquesta associació, sense ànim de lucre, s’ha creat per agrupar i representar les empreses nàutiques del sector que tenen activitat a Platja d’Aro. L’objectiu és oferir serveis conjunts i tenir un únic punt d’informació al club nàutic que estarà situat en una carpa a la terrassa sobre la sala d’actes.

El Punt Nàutic està format per les següents empreses:

Dossotaigua
T. 972 829 998
www.dossotaigua.com

Realitzem immersions guiades per a bussejadors titulats, així com cursos PADI, batejos (Discover Scuba Diving) excursions amb Immersió lleugera.

M. 647 733 688
www.diversdiving.net

Escola de submarinisme (PADI-SSI-FECDAS), Sortides amb embarcació, Treballs professionals i Estació carrega pròpia

Ictinio
M. 670 001 742
www.diversdiving.net

Activitats subaquàtiques: batejos, cursos, sortides de busseig

Jet Ski Costa Brava
M. 670 780 674
www.jetskiplatjadaro.com

Lloguer de motos d’aigua.

Jet Ski Adventure
M. 620 802 175
www.jetskiadventure.es

Lloguer de motos d’aigua amb o sense titulació

Varadero Port d’Aro
M. 683 112 554
www.varadero.cat

Lloguer de motos d’aigua i servei de Varadero

Alex Boats
M. 637 431 417
www.alexboats.com

Pupil·latge i lloguer d’embarcacions amb titulació i sense.

Aloha
M. 659 010 083
www.aloharentboats.com

Lloguer d’embarcacions a motor.

Bravanautic
M. 639 622 001
www.bravanautic.com

Sortides en catamarà amb patró.

Tours a Vela
M. 655 067 616
www.toursavela.com

Amb Tours a Vela podreu gaudir de fantàstics passejos en veler o amb llanxa. També teniu l’opció de llogar embarcacions i de divertir-vos amb esports aquàtics com el wakeboard i l’esquí aquàtic.

Aventura Experience
M. 637 431 579
www.aventuraexperience.com

Oferim tota mena d’activitats varies com són barranquisme, via ferrata, coastering, paintball, tirolines i lloguer de material per a realitzar-les de la manera més segura possible.

Set Sail Costa Brava
M. 666 537 700
www.setsailcostabrava.com

Excursions, cursos i classes particulars de windsurf, caiac, paddle surf i vela