Punt nàutic

Aquest estiu, el port tindrà un punt de activitats nàutiques ubicat a la Terrassa del Balcó del Mar (sobre la Sala Polivalent), on estaran representades moltes de les activitats i serveis nàutics del port, lloguer d’embarcacions, escola submarinisme, caiacs, motos aquàtiques, etc.

En tots aquest serveis els socis del Club tindran un tracte especial i importants descomptes.

Per més informació truqueu al +34 972 818 929

Associació d’empreses Nàutiques del Port d’Aro

Les diferents empreses externes d’esports nàutics que treballen al Port d’Aro s’han unit sota el nom Associació d’Empreses del Sector Nàutic al Port d’Aro de Platja d’Aro, conegut com Punt Nàutic Port d’Aro.

Aquesta associació, sense ànim de lucre, s’ha creat per agrupar i representar les empreses nàutiques del sector que tenen activitat a Platja d’Aro. L’objectiu és oferir serveis conjunts i tenir un únic punt d’informació al club nàutic que estarà situat en una carpa a la terrassa sobre la sala d’actes.

El Punt Nàutic està format per les següents empreses:

• Club Nàutic Port d’Aro
  • Empordà Aro, SL