Un any més arriba al Club Nàutic Port d’Aro la celebració del dia dels ports esportius: el Marina Day, la jornada de portes obertes per gaudir de les diferents activitats nàutiques, esportives i socials que ofereix el club.

El Marina Day, organitzat per l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics, vol trencar amb la imatge que té molta gent que els ports són llocs tancats i elitistes, ja que són instal·lacions obertes a tothom on no fa falta tenir un vaixell per gaudir de la seva àmplia oferta d’activitats. La jornada acollirà des de sortides amb vaixell, concursos de pesca, visites a les instal·lacions, batejos de submarinisme, vela, paddle surf, caiac, música, gastronomia, exposicions i moltes altres activitats.

A continuació us deixem les activitats que podreu fer al Club Nàutic Port d’Aro. Animeu-vos són totes gratuïtes!!!

PROGRAMA ACTIVITATS MARINA DAY 2017