El Club Nàutic Port d’Aro ha estat aquest dijous al matí la seu de la primera edició del Congrés de seguretat municipal i noves tecnologies. Durant tot el matí, unes 200 persones relacionades amb el món de la seguretat i membres de diferents cossos policials s’han trobat al Port d’Aro per participar a les diferents ponències que hi ha hagut.

‘El futur de la seguretat municipal’ ha estat el punt de partida de les conferències que han tractat temes diversos com per exemple, l’evolució dels sistemes de reconeixement de les matrícules o el futur de les plataformes professionals de vídeo.

A mig matí han fet un esmorzar a les carpes del club i tot seguit s’han fet demostracions de les noves tecnologies, com els drons per a la seguretat municipal o la integració de solucions d’alarmes i control d’accés a les plataformes de vídeo.

El congrés ha estat organitzat per l’empresa Alphanet Security Systems.