Els socis del Club Nàutic Port d’Aro tenen més ofertes i serveis amb el nou conveni signat amb La Caixa.

El Club Nàutic Port d’Aro segueix treballant perquè l’oferta als socis sigui cada vegada més àmplia. Per això, la junta directiva del club ha signat, recentment, un conveni de col·laboració amb l’entitat bancària CaixaBank.

En els darrers mesos el club ha formalitzat acords marcs de conveni amb diferents entitats esportives o socials com el Club Tennis d’Aro, el Club Pitch & Putt Platja d’Aro, el Centre l’Avenir Fanalenc de Platja d’Aro i, el darrer, amb CaixaBank. Amb aquests acords els socis del Port d’Aro poden gaudir d’una extensa oferta esportiva i cultural que complementa tots els serveis que ofereix el mateix Club Nàutic Port d’Aro.

Podeu consultar els avantatges dels socis amb Caixabank aquí: Conveni Club Nàutic Port d’Aro – Caixabank.