Aquest cap de setmana el Club Nàutic Port d’Aro, juntament amb el Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols, el Club Nàutic Estartit i el Club Nàutic Costa Brava – Club de Vela Palamós, organitzen la primera edició de la Regata Interclubs Costa Brava, una regata puntuable per a la Copa Catalana de Creuers del Baix Empordà de la Federació Catalana de Vela per la classe ORC.

La regata consistirà en diferents proves que se celebraran durant quatre caps de setmana i cadascun d’ells en un port diferent. Aquest cap de setmana, 3 i 4 de març, la regata s’iniciarà al Club Nàutic Port d’Aro; els dies 17 i 18 de març les proves es disputaran al Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols; el dia 24 de març, entre Palamós i l’Estartit, i el 31 de març i l’1 d’abril, es farà al Club Nàutic Estartit.

La regata se celebra en col·laboració amb la Federació Catalana de Vela i Marina Palamós.

Fins demà dimarts 2 de març, els regatistes encara tenen temps per a fer la seva inscripció aquí.