Martí Gelabert amb la seva embarcació L’Oreig s’ha proclamat campió del XXXI Gran Premi Port d’Aro – XXII Memorial Enric Alsina que s’ha disputat aquest cap de setmana al Club Nàutic Port d’Aro. En segona posició ha quedat Miquel Pons amb l’embarcació Garnatxa i en tercer lloc Miquel Banús amb Fanytas.

La regata s’ha celebrat durant el cap de setmana amb tres proves diferents, una de costanera dissabte i les de barlovento i sotavento diumenge, i és puntuable en la Copa Catalana de Girona 2017.

Una vegada finalitzada la prova, diumenge participants i organitzadors de la regata van poder gaudir d’un dinar de fideuada a càrrec del Restaurant del Club.

La propera regata que se celebrarà el Club serà la 12a edició del Trofeu Solitari i A Dos que es farà el cap de setmana del 6 i 7 de maig.