Les regatistes Mar Doreste i Elena Vàzquez del Club Nàutic Port d’Aro han aconseguit pujar al podi al Campionat d’Espanya 2017 celebrat aquestes festes de Setmana Santa.

Del 13 al 17 d’abril, el Real Club Nàutic de Torrevieja ha celebrat la Copa d’Espanya 2017 en la que el Club Nàutic Port d’Aro ha estat representat amb set regatistes.

Mar Doreste ha obtingut la 2ª posició femenina, la 1ª posició en sub-20 femenina i la 3ª en sub-20 absolut. Per la seva banda, Elena Vàzquez ha obtingut la 3ª posició sub-18 femenina.

El Club Nàutic Port d’Aro felicita especialment a les dues guanyadores i també els altres components de la representació: Dani, Miguel, Juan, Marta i Iñaki.

Durant els dies de regata, s’han pogut completar 9 màniques amb vents de llevant de 6 nusos de mitjana.

Felicitats a tots!!!