Si teniu qualsevol dubte, desitgeu més informació, etc… Podeu contactar amb nosaltres, omplint el següent formulari, o trucant al 0034 972 818 929, i en breu ens posarem en contacte, amb vosaltres.

HORARI DEL CLUB
De dilluns a divendres
Matins: 9:00 – 13:30h Tardes: 15:00 – 18:30h
Dissabte, Diumenge i festius: 9:30 – 13:30h
T.+34 972 818 929
M.+34 669 753 122
HORARI DEL PORT
Port 24h obert
Benzinera 24h obert
Canal VHF 9
T 24h: +34 669 753 122
ADREÇA
C. Nàutic, 8 17250 – Platja d’Aro
Girona – Spain

De conformitat amb la normativa vigent i aplicable en protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades seran incorporades al sistema de tractament titularitat de CLUB NAUTIC PORT D’ARO amb CIF G17056359 i domicili social situat en C/ DEL NAUTIC 8 17250, PLATJA D’ARO (GIRONA), i que a continuació es relacionen les seves respectives finalitats, terminis de conservació i bases legitimadores. Per a aquells tractaments que ho requereixin, s’informa també de la possible elaboració de perfils i decisions automatitzades, així com les possibles cessions i les transferències internacionals que CLUB NAUTIC PORT D’ARO té previst realitzar.

Termini de conservació: Mentre es mantingui el consentiment prestat.

Base legítima: El consentiment de l’interessat.

D’acord amb els drets que li confereix la normativa vigent i aplicable en protecció de dades podrà exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió (“dret a l’oblit”), portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com la revocació del consentiment prestat per al tractament d’aquests, dirigint la seva petició a l’adreça postal C/ DEL NAUTIC 8 17250, PLATJA D’ARO (GIRONA) o al correu electrònic INFO@CLUBNAUTICPORTDARO.CAT.

Podrà dirigir-se a l’Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.

Les dades identificades amb una marca (*) s’entenen com a camps obligatoris i requerits, en conseqüència s’entendran com a necessaris per a escometre les finalitats esmentades amb anterioritat

Amb enviament del formulari de recollida de dades vostè accepta la política de privacitat de CLUB NÀUTIC PORT D’ARO.

club