L’equip de regates del Club Nàutic Port d’Aro entrena durant aquesta setmana en aigües de Sant Pere Pescador.

L’equip de regatistes del Port d’Aro està fent un clínic d’entrenaments al Càmping Ballena Alegre de Sant Pere Pescador en una nova edició del WindBa, un campus d’entrenaments per a les classes d’Optimist i 29er.

Durant aquesta setmana l’equip aprofundirà en els coneixements de vela i n’adquirirà de nous. El WindBa ofereix un campus d’una setmana a Sant Pere Pescador que significa una experiència d’aprenentatge però també de convivència pels regatistes que conviuran en diferents bungalous del càmping.

Des del club animem als nostres regatistes perquè aprofitin aquesta oportunitat i aprenguin tot el que puguin! Molta sort a tots!!!