La regatista del Club Nàutic Port d’Aro, Cristina Pujol, ha estat aquests dies participant al campionat mundial del Japó, la Japan World Cup Series celebrada a Enoshima.

La participació de la regatista del Port d’Aro en aquesta competició li serveix per a preparar-se per als Jocs Olímpics que se celebraran a Tòquio el 2020. En la World Cup Series de Japó ha navegat al costat d’una cinquantena de regatistes d’arreu del món d’altíssim nivell.

Per a dur a terme aquesta Campanya Olímpica que es prepara, Cristina Pujol compta amb l’esponsorització del Club Nàutic Port d’Aro.

Cristina Pujol és una jove regatista que competeix en la categoria de Làser Radial amb un palmarès en la classe Europa difícil de superar. Va ser Campiona d’Espanya, Campiona de Catalunya, Campiona de la Copa Espanya, 9a en el Campionat del Món, 8a en el Campionat d’Europa Juvenil, 3a del Campionat del Món per Equips, entre altres fites.