El Club Nàutic Port d’Aro i el Passeig Marítim de Platja d’Aro aviat deixaran d’estar separats gràcies a la construcció d’una passera lleugera que unirà aquests dos trams del municipi situats a banda i banda de la desembocadura del Ridaura.

La nova passera, d’uns 80 metres de llargada, tindria un carril per a vianants i un per a bicicletes i, a més, també seria utilitzat per les ambulàncies en cas d’emergència.

Després de moltes reunions entre la junta directiva del Club Nàutic Port d’Aro amb l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro per buscar una solució a la problemàtica i, també, després que aquest mes de setembre es constituís l’Associació local Cavall Bernat, impulsada pel mateix club nàutic, amb l’objectiu d’aconseguir una integració entre el port i el municipi, sembla que finalment Costes de l’Estat ha pactat un calendari per a tirar endavant el projecte.

Les tasques de construcció de la nova passera van lligades, també, al projecte que fa anys persegueix l’ajuntament platjarenc de fer acabar el passeig marítim a la bocana del port i deixar enrere la barrera que fins ara existeix del riu Ridaura.

Sembla que Costes estaria disposat a tenir la redacció inicial del projecte a finals d’aquest any perquè a principis del 2019 quedi adjudicada i redactada.