La Fundació Jordi Comas Matamala organitza la jornada Turisme i Sostenibilitat: prospectiva d’un model de territori sostenible, el proper 16 de febrer al Caixa Fòrum de Girona.

L’esdeveniment és organitzat per la Fundació i l’Agència Catalana Turisme i té com a objectiu conèixer i debatre aspectes rellevants de la relació entre l’activitat turística i el territori i plantejar vies de sostenibilitat i conciliació.

Després del conveni de col·laboració signat entre el Club Nàutic Port d’Aro i la Fundació Jordi Comas el passat mes de desembre, i segons estableix l’acord marc, els socis del Port d’Aro poden gaudir d’un tracte preferencial en la reserva de places per als actes de la Fundació.

Les inscripcions s’han de fer a través de la pàgina web de la Fundació en aquest enllaç.