José Luis Doreste, campió del món de la Finn World Masters 2018 | Club Nautic Port d'Aro

José Luis Doreste del CN Port d’Aro s’ha proclamat campió absolut del Mundial Màster Finn celebrat del 18 al 25 de maig al Club Nàutic El Balís, a Sant Andreu de Llavaneres.

El Mundial Màster de Finn és una de les competicions més prestigioses i sobretot nombroses d’una classe olímpica en la que van participar-hi 353 regatistes de 32 països.

José Luis Doreste partia com un dels grans favorits, després de portar més d’un any preparant-se a consciència per aquesta cita. Va demostrat estar en un estat de forma espectacular proclamant-se novament campió del món i coincidint, aquesta nova victòria, amb el 30è aniversari des que va guanyar la medalla d’or als Jocs Olímpics de Seül.

Amb aquest nou trofeu de campió mundial, ratifica la seva gran qualitat i tècnia dalt el vaixell. Pel CN Port d’Aro és tot un honor que Doreste representi el club allà on va i li desitgem molts més encerts!