El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, juntament amb l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET) i Ports de la Generalitat, han publicat la primera guia turística per a navegants de la Costa Brava. ‘Cales i ports de la Costa Brava‘ recull els principals atractius naturals i turístics d’aquesta destinació, a més d’oferir informació tècnica i d’assistència per als navegants, fer una selecció de les millors cales i fer un repàs dels clubs nàutics presents al territori.

L’oferta gastronòmica i cultural també estan presents a la guia on es poden trobar els principals esdeveniments i festivals de la zona.

La publicació, disponible en català, castellà, anglès, francès i alemany, també posa el focus en la sostenibilitat i inclou recomanacions i claus per gaudir de la Costa Brava i dels seus paisatges únics de la manera més responsable i segura!

Llegeix la publicació aquí!