El nou restaurant del Club Nàutic Port d’Aro, Ganxu, mar d’arrossos ja està treballant a ple rendiment.

El passat dissabte 26 de maig es va fer la inauguració oficial del restaurant als jardins del club, amb unes 250 persones que van poder gaudir d’un vespre ple de sorpreses amb concert en directe, els parlaments oficials d’Oriol Bosch, un dels socis del restaurant; Vicenç Arqués, el president del club, i Maurici Jiménez, tinent d’alcalde de Castell-Platja d’Aro. La nit va culminar amb la tradicional “botadura” que va donar per inaugurat el restaurant.

Ganxu, mar d’arrossos ofereix cuina mediterrània especialitzada en arrossos i peixos a la brasa. En la seva carta hi trobem una àmplia selecció de tapes i racions com: anxoves de l’Escala, pernil de gla 100% ibèric, patates braves, pop a la gallega o ostres, entre altres. Pel que fa als entrants ofereixen, també una àmplia varietat de mariscs de la zona com gambes i escamarlans de Palamós, musclos al vapor o a la marinera, tallarines a la planxa… Un dels segons plats estrella de la casa és l’arròs caldós amb Llamàntol, turbot a la planxa o suquet de rap i cloïses, en peixos, i entrecot de vedella de Girona (350g) o magret d’ànec a la brasa, entre les carns.

A banda de la carta, també ofereixen un menú de 18€ (amb 10% de descompte pels socis del club) amb un primer i segon plat i postres o cafè.

Els horaris del restaurant són els següents:

– De dimarts a divendres, obert a les 10h per cafès. Dinars de 13 a 16h i bar obert fins les 18h.
– Dissabte, obert a les 10h per cafès. Dinars de 13 a 16h i soparts de 20 a 23h.
– Diumenge, obert a les 10h per cafès. Dinars de 13 a 16h i bar obert fins les 18h.
– Dilluns, tancat per descans del personal.

A partir del 15 de juliol, obert cada dia. Podeu ampliar la informació amb la seva oferta aquí.