EL PORT D’ARO ACONSEGUEIX 4 NOVES BOIES DE FONDEIG A LA CALA DEL PI

Després d’anys de negociacions amb l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, des del 2014, el Club Nàutic Port d’Aro ha aconseguit quatre noves boies de fondeig perquè els socis i visitants puguin gaudir d’una manera més extensa del litoral i tinguin més punts on aturar-se amb les seves embarcacions, lluny dels banyistes.

Els quatre nous punts de cortesia, que ja ha cedit l’ajuntament per aquest mateix estiu, es troben a la Cala del Pi, al municipi de Platja d’Aro. La posició GPS és N 41º 49.322’ E 003º 04.657’, o amb diferent format de GPS: N 41.82312º E 003.07863º.

Fins ara, Platja d’Aro era un dels pocs municipis de la Costa Brava centre que no tenia boies de fondeig a les seves platges i cales.

Compatibles amb les Vies Braves

Feia molt temps que les platges i cales de Platja d’Aro prohibien el fondeig d’embarcacions ja que algunes d’elles estaven ocupades per les boies de l’activitat ‘Vies Braves’ – carrils aquàtics per a nedadors a mar obert -. Enguany, gràcies a l’empenta del Club Nàutic Port d’Aro per donar més serveis als seus socis, s’ha aconseguit que les Vies Braves i el fondeig d’embarcacions siguin activitats compatibles. D’altra banda, les Vies Braves tenen un carril aquàtic que va des de la platja de Sant Pol de S’Agaró fins a la platja de Sa Conca.