Horari del port

– Servei de marineria 24 hores X 7

– Servei de marineria nit és indispensable demanar-ho per VHF CANAL 9

– Telèfon de guàrdia: +34 669 753 122

Premeu sobre la imatge, per ampliar-la, gràcies

Serveis del port:

Aquí us deixem un full de ruta i llegenda, d’on trobar els diferents serveis del Port. Podeu descarregar el plànol, fen clic al següent enllaç.

Amarratges Port d’Aro

Distribució per zones dels diferents tipus d’amarratges.

Número d’amarradors:  822

Mesures dels amarres de 6 a 25 metres d’eslores.

Tarifes

Tarifes lloguer d’Amarratges (21% I.V.A. inclòs)
Aquí us adjuntem les noves tarifes de lloguer d’amarratges. Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a les oficines del club o al T. 972 818 929. Gràcies

Medi Ambient

El Club Nàutic Port d’Aro ha estat guardonat amb la BANDERA BLAVA  i a banda del que el Club Nàutic pugui arribar a fer en matèria mediambiental, és imprescindible que tots els usuaris i visitants, participin de la iniciativa i es comprometin a seguir les següents pautes de comportament ambiental i segueixin el codi de conducta ambiental.

Política Mediambiental (CA) Prem aquí
Baix Empordà comarca de una gran riquesa natural. Prem aquí
Què és la bandera blava? Prem aquí
ISO 9001/14001 Prem aquí

Punt Net

El conjunt d’activitats que es realitzen al port, genera un impacte medi ambiental important. Minimitzar aquest impacte fins a valors sostenibles és una feina que ens pertoca a tots. En el nostre cas, la direcció del Port està molt sensibilitzada per la protecció del Medi Ambient i essent conscient de la importància que té va decidir prendre el compromís i fer un pas endavant cap a un desenvolupament sostenible comprometent-se a desenvolupar la seva activitat amb el màxim de respecte amb l’entorn i, dins d’aquest context va prendre la iniciativa d’implantar un Sistema de Gestió Ambiental al port.

Normatives

Per veure el documents, feu clic en els següents enllaços:

– Llei 5/1998 de 17 d’abril de ports de Catalunya Prèm aquí
– Decret  206/2001, de 24 de juliol, d’aprovació del Reglament de policia portuària …Prèm aquí
– Decret 258/2003, de 21 d’octubre, d’aprovació del Reglament de desenvolupament de la Llei 5/1998, de 17 d’abril, de ports de Catalunya. Prèm aquí
-REGLAMENT PARTICULAR D’EXPLOTACIÓ I POLICIA  Prèm aquí

– ORDEN FOM/3200/2007, por la que se regulan las condiciones para el gobierno de embarcaciones de recreo. Embarcaciones de Recreo
– Real Decreto  607/1999: Reglamento del seguro de responsabilidad civil de suscripción obligatoria. Embarcaciones de recreo o deportivas… Seguro Civil
– ORDEN FOM/1144/2003, de 28 de abril, se regulan los equipos de seguridad, salvamento, contra incendios, navegación…. Prèm aquí

Localització i contacte

CLUB NAUTIC