El Club Nàutic Port d’Aro ha estat guardonat, un any més, amb la Bandera Blava 2018 que l’acredita com un port esportiu respectuós amb el medi ambient i el seu entorn natural.

El jurat internacional Bandera Blava 2018 ha concedit a Catalunya un total de 123 banderes, de les quals 101 són per a les platges i 22 per als ports esportius. Aquest guardó, reconegut a escala internacional, valora i premia la gestió ambiental i la seguretat, les instal·lacions i la prestació òptima dels serveis i la informació i l’educació ambiental. Així mateix, exigeix a les platges una qualitat de l’aigua excel·lent i als ports, una excel.lent gestió ambiental.

El Club Nàutic Port d’Aro rep la Bandera Blava 2018 al costat d’altres ports gironins: CN Llançà, CN Port de la Selva, Port Esportiu de Roses, CN L’Escala, Port Marina Palamós, CN Costa Brava-Palamós i Club de Vela de Blanes.