Des del Club Nàutic Port d’Aro us volem desitjar unes bones festes i una bona entrada d’any 2017!

A continuació us deixem la carta de felicitació del Nadal 2016 que ha escrit el nostre President, Vicenç Arqués, dirigida a tots els socis.

Benvolgut soci,

En aquestes dates vull dirigir-me a tots vosaltres en nom dels components de la junta directiva i en el meu propi per desitjar-vos unes bones festes de Nadal i un bon any 2017.

Aprofito l’avinentesa per fer-vos arribar un missatge de tranquil·litat ja que puc assegurar que tots estem treballant de valent per aconseguir tot allò al que ens vam comprometre tant social com econòmicament quan ens vàreu fer confiança.

Hem estat junts treballant sota la filosofia que ens defineix; “el Club és del soci”, creiem que apostant per un Club amb visió de futur, ben gestionat i obert al soci, serem capaços de créixer i donar viabilitat econòmica i dimensió esportiva i social a l’entitat.

Ens queda molta feina per davant, en som molt conscients, però tenim ganes de treballar i il·lusió. Comptem amb un bon equip per tant continuarem esforçant-nos perquè el nostre club sigui tal i com tots ens mereixem.

BONES FESTES!

Vicenç Arqués