El Club Nàutic Port d’Aro s’emporta dos premis a la Regata Interclubs Costa Brava | Club Nautic Port d'Aro

L’Oreig, de Martí Gelabert en categoria ORC, i Garnatxa Tres de Miquel Pons, en categoria RI, s’emporten els primers premis en les seves respectives categories en la 1a Interclubs Costa Brava.

Aquest passat cap de setmana va finalitzar la primera edició de la Regata Interclubs Costa Brava, organitzada pels clubs nàutics Port d’Aro, Sant Feliu de Guíxols, Vela Palamós-Costa Brava i l’Estartit.

La regata s’ha celebrat durant els caps de setmana del mes de març, va començar al CN Port d’Aro, i va acabar aquest passat 1 d’abril al CN Estartit on es van celebrar les finals. Les categories participants han estat ORC, RI, Rally i Vintage.

Aquesta nova competició neix amb l’objectiu d’unir forces i de compartir mitjans i capacitats organitzatives per oferir al regatista de la classe creuer un esdeveniment atractiu de nou format. La participació ha estat notable amb 15 embarcacions provinents dels clubs organitzadors i un representant RCMBarcelona.

Un total de 7 proves per a la Divisió RI i de 3 per a la Divisió ORC, en diferents condicions de vent i mar, han establert el següent medaller final:

En ORC (Puntuable per la Copa Catalana de Creuers del Baix Empordà)

1. L’OREIG, CN PortD’Aro, de Martí Gelabert
  2. SIETE, CN Estartit.
  3. VEGA II, RCM Barcelona

En RI

1. GARNATXA TRES, CN PortD’Aro, de Miquel Pons
  2. MANU TERCER, CN Costa Brava
  3. PINETELL, CN Costa Brava

Rally (embarcacions sense rating oficial)

1. INAUDIT, CN SF Guíxols
  2. LLUERNA DOS, CN SF Guíxols