El Club Nàutic Port d’Aro ha recollit aquest divendres el guardó Bandera Blava 2017 que l’acredita com un port esportiu respectuós amb el medi ambient i el seu entorn natural.

El Club Nàutic Costa Brava de Palamós ha estat el lloc on s’ha fet l’acte d’entrega dels guardons Bandera Blava 2017 a totes les platges i ports esportius de Catalunya que enguany reben aquest reconeixement.

El Club Nàutic Port d’Aro, representat pel seu President Vicenç Arqués, qui ha recollit el guardó, repeteix un any més com a port esportiu distingit pel treball dut a terme en la protecció del medi ambient i l’entorn natural.

El jurat internacional Bandera Blava 2017 ha concedit a Catalunya un total de 119 banderes, de les quals 95 són per a les platges i 24 per als ports esportius. Aquest guardó, reconegut a escala internacional, valora i premia la gestió ambiental i la seguretat, les instal·lacions i la prestació òptima dels serveis i la informació i l’educació ambiental. Així mateix, exigeix a les platges una qualitat de l’aigua excel·lent i als ports, una excel.lent gestió ambiental.

El Club Nàutic Port d’Aro rep la Bandera Blava 2017 al costat d’altres ports gironins: CN Llançà, CN Port de la Selva, Port Esportiu de Roses, CN L’Escala, CN Aiguablava, Port Marina Palamós, CN Costa Brava-Palamós i Club de Vela de Blanes.