El Club Nàutic Port d’Aro es promociona a Düsseldorf | Club Nautic Port d'Aro

El Club Nàutic Port d’Aro, juntament amb els diferents ports esportius de la Costa Brava, ha estat aquesta setmana a l’estand de l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET) a la fira Boot de Düsseldorf promocionant la nova guia audiovisual dels Ports de la Costa Brava.

La guia presentada a Alemanya consta de 19 vídeos de marines i ports esportius de la zona de la Costa Brava, entre els que hi ha el del Port d’Aro, amb una entrevista a la seva directora, Maria Muñoz. L’objectiu d’aquests audiovisuals és potenciar l’entrada dels ports esportius i les activitats que es fan al mercat alemany i així captar un nou perfil de turista per a la Costa Brava.

La Boot d’Alemanya és una de les fires del sector més importants del món i l’ACPET ja fa 20 anys que hi és present per donar a conèixer l’oferta de tots els seus ports i clubs associats. Enguany, per segon any consecutiu, Ports de la Generalitat ha col·laborat amb l’ACPET en la promoció dels ports esportius catalans i el sector nàutic de Catalunya arreu del món.

En aquest enllaç trobareu el vídeo de promoció del Port d’Aro pels turistes alemanys.