El Club Nàutic Port d’Aro acull des del 3 fins al 31 d’agost l’Exposició de marines del pintor Enric Aguilar.

Enfocada amb la temàtica marinera, l’exposició d’Enric Aguilar és un recull pintures amb imatges dels fars del Cap de Creus, el de Roses, i alguns fars del nord. També s’hi poden trobar quadres de velers clàssics en plena navegació, de vela llatina i llaüts, o barques de pescadors varades a la sorra i les típiques casetes de banyistes.

L’exposició es pot veure a la Sala Polivalent del club i és organitzada per la Galeria d’Art El Claustre.

El mateix artista, Enric Aguilar, el proper dissabte 12 d’agost durant la Nit del Soci i Sardinada signarà unes litografies pels socis i pintarà en directe un tema mariner amb foc, que serà sortejat entre els assitents al sopar.