• Les dues entitats col·laboraran recíprocament en la difusió dels actes que impulsen a la Costa Brava, especialment entre els seus socis respectius.
  • La voluntat de la nova relació és sumar esforços per posar en valor el territori i l’activitat econòmica vinculada al turisme.

El Club Nàutic Port d’Aro i la Fundació Jordi Comas Matamala han signat un conveni de col·laboració per crear sinèrgies al territori, a la Costa Brava, en general, i a Castell-Platja d’Aro, en particular. Les dues entitats col·laboraran recíprocament en la difusió dels actes que impulsen cadascuna d’elles, especialment entre els seus socis respectius. Amb aquest conveni de col·laboració, les dues entitats posen de manifest el seu compromís amb el territori i la seva voluntat de sumar esforços per posar en valor la Costa Brava i l’activitat econòmica vinculada al turisme.

La Fundació Jordi Comas Matamala

La Fundació Jordi Comas Matamala, creada durant el tercer Memorial Jordi Comas, l’any 2015, té com a missió actuar com a marc de pensament i d’interpretació del turisme i desvetllar, en tots els àmbits socials, una conseqüència de transversalitat sobre aquest motor essencial del país. La fundació, organitza diverses tribunes anuals que, durant el 2017, han estat protagonitzades pel coach Emili Duró o el xef Ferran Adrià, entre altres. D’altra banda, la fundació ha creat, aquest 2017, els Premis T que, inspirats en els conceptes de Turisme i Transversalitat, van reconèixer a Ramon Boixadós, Eugeni Llos i Elsa Peretti. El pròxim esdeveniment de la fundació serà la “Jornada professional per a la prospectiva d’un model de territori turístic sostenible”, el 16 de febrer al CaixaForum Girona. Més informació.

El Club Nàutic Port d’Aro

El Club Nàutic Port d’Aro, fundat el 30 de juny de 1984, defensa els interessos dels seus 800 socis. Des de l’1 d’abril de 2016, el club és soci concessionari de la gestió del port, juntament amb Sierra de Mias, S.A, dins la Unió Temporal d’Empreses Port d’Aro a partir de la darrera concessió adjudicada per la Generalitat de Catalunya pels propers 25 anys. L’actual Junta Directiva, presidida per Vicenç Arqués, va arribar al club després de les eleccions celebrades el mes de gener de 2016.

*Podeu consultar el conveni de col·laboració entre el Club Nàutic Port d’Aro i la Fundació Jordi Comas, aquí: Conveni CN Port d’Aro i Fundació Jordi Comas.