El regatista del Club, José Luís Doreste, ha estat proclamat campió d’Espanya de Làser Màster Standard en el campionat que va tenir lloc el primer cap de  setmana de novembre al Club Nàutic El Balís.

A la regata organitzada pel Club Nàutic El Balís, per la delegació de la Reial Federació Espanyola de Vela, i en col·laboració amb la Federació Catalana de Vela i l’Associació Espanyola de la Classe Internacional Làser (AECIL), hi ha participat setanta regatistes a partir de 35 anys d’Espanya, Anglaterra, Holanda, Suècia, Argentina i Mèxic.

Desprès de celebrar tres proves dissabte, diumenge no s’ha disputat cap prova degut a les condicions meteorològiques adverses. Així, doncs, la classificació provisional ha esdevingut definitiva. el segon lloc del podi de Làser Màster Standard ha estat per Leandro Rosado (Reial Club Nàutic de Barcelona) i, el tercer, per Alfredo Vàzquez (Club Nàutic Bétulo).