El proper dissabte 11 d’agost a les 21h el Club Nàutic Port d’Aro celebrarà la tradicional Nit del Soci amb una sardinada als jardins de la piscina.

Com ja es va fer l’any passat, la Nit del Soci es reconverteix en una trobada social entre els socis i amics del club amb un sopar amb sardines a la brasa com a plat principal, a un preu popular. A més, hi haurà copa de benvinguda per a tothom, havaneres amb el grup Ultramar i fi de festa a l’espai carpes Salado del club. Us hi esperem a tots!

*Cada soci té un tiquet gratuït. Preu del sopar per als no socis 20€. De l’1 al 4 d’agost els socis podeu reservar la vostra plaça, i del 5 al 9 d’agost reserva de places per als no socis. Places limitades. Per a informació i reserves podeu trucar al 972 81 89 29.