La regatista del Club Nàutic Port d’Aro, Cristina Pujol, vencedora absoluta en categoria femenina de la Copa d’Espanya d’ILCA 6 que s’ha disputat al Reial Club Nàutic Port de Pollença (Mallorca) i en el qual hi han participat un total de 146 regatistes.

Pujol ha aconseguit el títol després d’assolir la segona posició en la general, només per darrere de l’alemanya Julia Buesselberg, qui ha resultat guanyadora Open.

En categoria masculina el vencedor ha estat Carlos Martínez (RCR Santiago de la River). Cal destacar també l’actuació de l’andalusa Ana Moncada, tercera en la general absoluta i guanyadora de la Copa d’Espanya en categoria Sub21.

Aquesta competició ha esdevingut l’avantsala de la competició que, d’aquí a unes setmanes, es durà a terme a Vilamoura (Portugal), i que determinarà la plaça espanyola per als Jocs Olímpics de Tòquio.

Enhorabona i molta sort, Cristina!

Consulteu aquí les classificacions finals de la Copa d’Espanya ILCA 6.