La junta directiva del Club Nàutic Port d’Aro convoca els socis a l’Assembla General Ordinària que se celebrarà el proper dissabte 22 d’abril. L’acte es farà a la sala polivalent del club, c/Nàutic, 8, de Castell-Platja d’Aro, en dues convocatòries, la primera a les 10.30 i la segona a les 11.00 sota el següent:

ORDRE DEL DIA:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’assemblea anterior, que s’adjunta en aquesta convocatòria (no se’n farà lectura).
  2. Benvinguda als assistents per part del president i exposició de la situació actual del club i la UTE.
  3. Presentació dels comptes auditats del club de l’exercici 2016 i aprovació, si s’escau.
  4. Informació dels comptes de la UTE de 2016.
  5. Presentació del pressupost del club de l’exercici 2017 del club i aprovació, si s’escau.
  6. Informació del pressupost de la UTE de 2017.
  7. Precs i preguntes.