Història

El Club Nàutic Port d’Aro està constituït des del 30 de Juny de 1984, tot i que no va ser en aquesta data quan va néixer la inquietud d’aquesta fundació. Feia temps que les activitats nàutiques eren quelcom normal per als fundadors del Club des de 1979. Aquest esperit inicial agruparia a un petit grup de persones, veïns d’aquí i d’allà, amb una idea en comú: “EL MAR”.

Des de la seva fundació, el Club ha demostrat tant a nivell local com a nivell nacional la capacitat organitzativa davant de tot tipus de regates tant de vela lleugera com creuers amb regatistes internacionals com José María Doreste, medalla olímpica al 1988, Manuel Doreste, campió del Món al 1994, Laia Tutzó, campiona del món al 2002, Ricard Alsina, que al càrrec de la seva embarcació LONE-BMW i abans amb GOLDEN’S GER va participar a la Copa del Rei des de 1988, entre altres.

Actualitat:

Des de 1 d’abril de 2016 el Club Nàutic Port d’Aro forma part com a soci concessionari amb Sierra de Mias, S.A de la nova concessió UTE PORT D’ARO.
La junta directiva del Club Nàutic Port d’Aro, defensa els interessos dels seus socis amb una gestió enfocada en donar viabilitat econòmica, dimensió esportiva i social al club i poder assolir tres objectius importants amb transparència, eficiència, implicació i diàleg.

Un club amb visió de futur

Prenent les decisions més adequades, pensant sempre en el dia de demà.

Un club ben gestionat

Econòmicament , esportivament i socialment

Un club obert

A la totalitat dels socis i a la resta de la societat

Instal·lacions

El Club Nàutic Port d’Aro ha millorat i ampliat recentment les instal·lacions per tal d’oferir el millor servei tant als socis com als nostres amics que visiten el nostre Club.

Disposem entre altres serveis de Zona Wifi per als socis del club.

Piscines

Disposem de dues Piscines, la gran i la dels més petits, vigilades constantment per un socorriste titulat

Terrassa Piscina

Per gaudir i relexar-se a la zona enjardinada i adeleitar-se dels serveis i les vistes

Restaurant

Gaudeix de la nostre cuina mediterrània disfrutant d’unes meravelloses vistes al mar

Chill out

Vine a pendre una copa i gaudir tota la nit a la nostre terrassa chill-out

Gimnàs

Per fer salut, amb aparells decardio vasculació, tonificació i musculació

Boutique

Es pot  visitar la nostra boutique i trobar tot el material nàutic que estaves buscant

Saunes

Disposem de dos sistemes de saunes Bany Turc o Sauna Seca

Vestuaris

Disposem d’amplis i reformats vestuaris per a homes, dones i discapacitats

Oficines

Es facilita tot tipus d’informació administrativa; atenció personalitzada

Sala socis

Àmplia sala per gaudir de la lectura, veure la Tv, zona wifi i sala de billar, per passar bones estones amb els amics

Sala polivalent

Disposem d’una amplia sala, on realitzar actes, seminaris, exposicions, convencions, etc.

Zona de jocs

Els més petits també tenen el seu racó per passar-ho molt i molt bé

Aquí us deixem l’organigrama de la junta directiva.

Premeu directament sobre la imatge per ampliar-la,

o bé, feu clic al botó, gràcies.

Equip Club Nàutic

Aquí us deixem l’organigrama de l’equip que forma el club nàutic.

Premeu directament sobre la imatge per ampliar-la,

o bé, feu clic al botó, gràcies.

Comissions organitzatives

Aquí us mostrem totes les comissions organitzatives del club, detallant els diferents equips, persones i tasques que desenvolupen per cadascuna d’aquestes tasques. Podeu demanar entrevista amb cadascuna d’aquestes persones o comitès, trucant de  dilluns a dissabte de 9:00 – 13:30h i de 15:00 – 18:30h, diumenges de 9:00 – 13:30h, al T.+34 972 818 929, o sol·licitar-ho a través del formulari de contacte del següent enllaç.

Normativa Club

Aquí us presentem els estatuts del club Nàutic port d’Aro. Feu clic a l’enllaç per visualitzar-ho.

Reglament Intern

En aquest apartat us detallem el reglament intern del club. Estem acabant de fer algunes modificacions que en breu publicarem, mentre, disculpin les molèsties.

Clubs associats

Vine a gaudir de la Costa Brava a uns preus immillorables amb el Forfait Sailing Costa Brava, de juny a setembre podràs disposar de set nits d’amarratge en qualsevol dels ports adherits a la promoció, d’aquesta manera durant una setmana tindràs l’oportunitat de navegar per una de les costes més boniques de la Mediterrània amarrant en ports esportius de qualitat amb unes fantàstiques tarifes  i molt més…

Enquesta de qualitat

Per seguir millorant els nostres serveis necessitem conèixer la seva opinió. Descarregui l’enquesta i un cop emplenada, premi sobre el botó enviar. Gràcies.

Fes-te soci

Fes-te soci ara i gaudeix de tots els avantatges del club. Pots contactar amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte, trucant-nos directament al telèfon +34 972 818 929, o fent-nos arribar el document que adjuntem a continuació directament a les nostres oficines o enviant-lo a info@clubnauticportdaro.cat.

Gràcies.

Localització i contacte