El Club Nàutic Port d’Aro ha rebut, un any més, el guardó de la Bandera Blava que distingeix el treball dut a terme pel port en la protecció del medi ambient i l’entorn natural.

El jurat internacional Bandera Blava 2017 ha concedit a Catalunya un total de 119 banderes, de les quals 95 són per a les platges i 24 per als ports esportius. Aquest guardó, reconegut a escala internacional, valora i premia la gestió ambiental i la seguretat, les instal·lacions i la prestació òptima dels serveis i la informació i l’educació ambiental. Així mateix, exigeix a les platges una qualitat de l’aigua excel·lent i als ports, una excel.lent gestió ambiental.

El Club Nàutic Port d’Aro rep la Bandera Blava 2017 al costat d’altres ports gironins: CN Llançà, CN Port de la Selva, Port Esportiu de Roses, CN L’Escala, CN Aiguablava, Port Marina Palamós, CN Costa Brava-Palamós i Club de Vela de Blanes.

L’entrega dels guardons es farà aviat.