Per problemes amb el funcionament dels accessos al port i l’obsolescència del programa informàtic, ens veiem en l’obligació, provisionalment, i fins l’aprovació del projecte definitiu del port, de canviar el programa informàtic de barreres i incorporar un adhesiu QR a les targetes de soci per poder accedir al club a través de les barreres d’entrada.

Aquest nou adhesiu, que funciona via WiFi, s’haurà d’acostar a les barreres d’entrada i sortida del Club perquè aquestes s’obrin i permetin el pas del vehicle. És per això que demanem als socis, usuaris i veïns de les comunitats amb accés al port que es personifiquin a les oficines del Club, entre l’1 i el 16 de juliol, amb la targeta de soci per adquirir l’adhesiu QR i poder entrar al club a través de les barreres sense problema.

A partir del dilluns 17 de juliol, només es podrà accedir al Club a través de les barres si es disposa de l’adhesiu QR a la targeta de soci.

El nou adhesiu només servirà per poder obrir les barreres d’accés al Club. La targeta de soci seguirà funcionant amb normalitat com fins ara per accedir a les instal·lacions del club.

Restem a la seva disposició per a qualsevol aclariment.