A partir de l’1 de juliol, el CN Port d’Aro oferirà un nou servei d’assistència i neteja a les embarcacions amb l’objectiu d’oferir un valor afegit als socis. Es tracta del Servei Grumet, el qual té dues branques:

El Grumet Gourmet. A través d’una botiga on-line, el soci podrà comprar diversos complements d’alimentació i sanejament com begudes i snacks Pepsico, bosses de gel, farmaciola nàutica, plats, gots i coberts i bosses d’escombraries, ente altres. Només caldrà fer la comanda, a través de la APP del club o del web, i al cap de 24 hores es rebrà a l’embarcació.

El Grumet Net. Es tracta d’un servei de neteja d’embarcacions i de reposició de tovalloles complementari al que realitza la marineria del club. El recanvi de tovalloles pot dur-se a terme amb tovalloles pròpies o tovalloles del club. Per gaudir del Grumet Net, caldrà subscriure’s al servei a través d’una quota mensual.

Gran part del benefici que s’obtingui amb aquest servei es destinarà a millorar les condicions laborals del personal del club. No representa cap increment pel soci.

A continuació podeu consultar les tarifes del Servei Grumet Net.