L’Associació Viu Autisme de Platja d’Aro, que promou la inclusió de les persones amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) i les seves famílies per garantir la seva igualtat de drets i oportunitats en tots els àmbits de la societat, ha organitzat al llarg d’aquesta setmana un seguit d’activitats i actes solidaris per recollir fons que aniran destinats a projectes per la inclusió social i la creació d’un centre tutelat.

Entre les activitats que hi ha organitzades destaca el sopar de gala solidari que se celebrarà aquest dissabte 14 d’abril a l’Hotel Alàbriga de Sant Feliu de Guíxols. El sopar serà a càrrec del prestigiós xef Paco Pérez, que té 5 estrelles Michelin i que elaborarà un àpat al restaurant ‘Terra’ del mateix hotel.

El sopar comptarà amb invitats distingits i cares conegudes, entre les que destaca la model internacional Natalia Vodianova, qui té una fundació en favor als nens amb Autisme i amb necessitats especials, la Naked Heart Foundation.

Durant la celebració, també hi haurà actuació musical i una subhasta d’art amb obres de Dalí, Miró o Cuixart en benefici a Viu Autisme.

El Club Nàutic Port d’Aro se suma en aquesta causa solidària i ofereix a tots els seus socis l’oportunitat de poder col·laborar amb l’Associació Viu Autisme.

Aquí podeu consultar el menú del sopar.